Tento článok je staršieho vydania a informácie ktoré obsahuje, už nemusia byť aktuálne. Pokiaľ vás táto téma zaujíma a chceli by ste, aby sme sa jej opäť venovali, zahlasujte. Články s najvyšším počtom hlasov pripravujeme prednostne.
ruka
Hlasov:29
banner
Potraviny a stravovanie

Nastal čas na novú FOOD značku?

Predstavte si, že v obchodoch dostanete skutočne cenné jedlo a potraviny, ktoré svojou funkčnosťou vám pomáhajú budovať lepšie zdravie, silu a vitalitu. Predstavte si, že táto spoločnosť by bola taká skvelá, že ochotne by ste si dali jej logo ako nálepku na vlastné auto. Čo si myslíte?

img
Dusan Plichta
Pridané: 24.08.2015, 19:11
Reagovať
Pridané: 24.08.2015, 19:11
Reagovať
Dakujem za inspiraciu / mozete testovat
Zdravim citatelov...
Myslim ze tento clanok bol niekde na zaciatku ako sme zacali tvorit nasu znacku a verime, ze mozeme smelo garantovat, ze sa na nase vybrane produkty da spolahnut...
Urcite nevieme tak spravit vsetko a vo velkom, ale ocenime ak vytestujete a napisete.
Postupne vylepsujeme a pripravujeme aj dalsie produkty a dakujeme Zlatosovcom za cenne rady a konzultacie.
www.powerlogy.com
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
mudrnudl1
Pridané: 22.07.2014, 09:43
Reagovať
Pridané: 22.07.2014, 09:43
Reagovať
UZASNY NAPAD
Dobry den p. Zatos,

co prezentujete je skvely napad a hrozne Vam za to drzim palce, pretoze tak ako bolo uz spominane, zhananie kvalitnych potravin je nielenze tazke, ale nemozne. Podvody, ktore robia vyrobci, distributori aj predavaci, su otrasne. Nedavno bolo v novinach, ze na Slovensku si dal niekto patentovat novy sposob vyroby funkcnych potravin. Bohuzial sa mi nepodarilo na internete nic najst, okrem tohto:
http://vat.pravda.sk/clovek/clanok/303301-slovaci-vylepsili-muffiny-pomozu-proti-infarktu-i-rakovine/
Mam zopar otazok a nie vsetky sa tykaju uplne tohto clanku...
1. Dari sa Vam napredovat v tomto Vasom obrovskom projekte so znackou kvality?
2. Vacsinu casu byvam v Rakusku, mate nejaky tip ako nakupit kvalitne maso, vajcia, orechy? Mam na mysli nejaku znacku ci retazec potravin, pretoze domace potraviny su vyylucene a tak len pozeram vzdy cez obaly, ci nenajdem nejake viditelne zavady...
3. Kolko vajicok tyzdenne odporucate zjest - situacia: sportovec, vajcia z obchodu, konzumacia celych vajec (nevyhadzujem zltka)
4. Komplexna otazka - co hovorite na teorie, ze vsetko, co zivocine, nase tela ubyja? Teda, ze proteiny by sa nemali ziskavat z masa, mliecnych vyrobkov, vajec a co ja viem este coho. Viem, ze clovek je prisposobeny na travenie aj zivocisnych proteinov, ale je to zdrave? Popravde som absolutne zmateny z dnesnych teorii o spravnej vyzive - jedni pisu o domacich produktoch (ktore nie su nikde dostupne), druhi o doplnkoch vyzivy (ktore ja nazyvam “chemia”), dalsi o vyhybani sa potravinam pochadzajucich zo zivocichov. Myslim, ze ani jedno z toho nie je mozne zvladat (ci uz casovo, volovo alebo finance).

Dufam, ze Vas zybotcne nezatazim hlupymi otazkami :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 28.07.2014, 14:15
Reagovať
Pridané: 28.07.2014, 14:15
Reagovať
Re: UZASNY NAPAD
Dobry den odpovedam:
1. aky projekt mate konkretne na mysli? Ak myslite prave tuto iniciativu tak mozno ste uz postrehli, ze zopar produktov sa uz pod nasou taktoktou vyrobilo (Wellness Protein, Wellness Bar, kokosovy olej, ryby olej) a dalsie sa pripravuju.
2. Pripravujeme pre registrovanych clenov blogu sekciu o potravinach ktore kupujeme a ktore odporucame, najdete tam casom aj rakuske potraviny.
3. na to sa da odpovedat iba cez diskusiu a poznanie individualnych zvlastnosti jedinca
4. ze vacsiu blbost som este nepocul, citajte nas blog. Je to ako povedat ze vsetky auta su nanic, pricom je asi rozdiel medzi starym hrdzavym zigulakom a nabliskanym bavorakom...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
mudrnudl1
Pridané: 28.07.2014, 14:50
Reagovať
Pridané: 28.07.2014, 14:50
Reagovať
Re: Re: UZASNY NAPAD
Dakujem, ze ste si nasli cas na odpoved. Pojekt som mal namysli presne tento z clanku a ano vsimol som si vysledkov Vasej snahy. Strasne by som bol rad, keby sa tato znacka kvality dokazala rozrast aj na vajcia, masa, orechy, ovocie, zeleninu... Prajem vela pevnych nervov a hlavne uspechov.
Moja povodna otazka ohladom vajiciek - chapem, ze treba poznat jedinca, jeho metabolizmus, trening, jedalnicek, pocity a pod. Vacsinou zjem za tyzden nejakych 10 celych vajec, tak hadam sa neotravim.
K stvrtemu bodu, co je blbost? Ze si nedokazem zohnat domace potraviny? Alebo mate na mysli, ze je nezmysel nekonzumovat vsetko co pochadza zo zivocichov? Ono ten stvrty bod bola hlavne teoreticka otazka, pretoze takyto post nedodrzujem. A samozrejme, ze citam Vas blog, ale citam aj ine.
Este jedna otazka ma napadla, tiez som ohladom toho cital. Mlieko z obchodu - pit ci nepit? Ma to nieco do seba? :)
Prajem este prijemny den
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 11.08.2014, 23:45
Reagovať
Pridané: 11.08.2014, 23:45
Reagovať
Re: Re: Re: UZASNY NAPAD
Dobry den, odpovedam na temu mlieko: to zalezi ci v obchode dostanete kupit kvalitne BIO mlieko (idealne nepasterizovane), inak to nema velky zmysel, skor naopak. Tiez bude zalezat na tom, ci ste zdedili enzym na stiepenie laktozy a udrzali si ho aj v dospelosti (najcastejsie ludia s krvnou skupinou B). To vam vedia s istotou povedat v genetickom laboratoriu. S jednym takym sme zacali spolupracovat a vystup zo spoluprace bude k dispozicii koncom roka...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaja
Pridané: 14.01.2014, 11:19
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 11:19
Reagovať
suhlas
Dobry den, pači sa mi Váš nápad, lebo zhánanie potravín po celom meste a zisťovanie toho ako boli vyrobené (myslím tým hlavne mi mäse ako bolo zviera kŕmené a chované) je v meste ako Bratislava dosť náročné pokiaľ a človek naozaj nevyzná alebo nepozná ľudí, ktorí sa týmto zaoberajú. A úprimne vo veciach dôvery ohľadom toho čo vám kto povie na trhu alebo v obchode je dosť pochybné, lebo nikdy neviete či vám hovorí pravdu alebo chce len predať. Ja osobne si veľmi cením Wellnes protein,lebo len pár dní po tom čo som ho začala brať som cítila zmenu k lepšiemu..a Vašu Životosprávu som si vypýtala ako vianočný darček a musím povedať, že hodnotnejší darček som ešte nedostala a za to Vám tiež veľmi ĎAKUJEM. Lebo aspoň trošku sa v oblasti zdravej výživy zorientovať je malá alchýmia. Takže kažopádne je táto myšlienka skvelá a držím palce aby sa jej realizácia podarila :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 14.01.2014, 21:10
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 21:10
Reagovať
Re: suhlas
Velmi pekne dakujeme za spatnu vazbu na nasu pracu Flea, cenime si vase postrehy a zelame vam dostatok trpezlivost pri optimalizacii svojej zivotospravy, ktora vas dopravy k cielom ake si zelate...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
RudyUK11
Pridané: 14.01.2014, 08:30
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 08:30
Reagovať
Shop
Zdravim,
Velmi dobry napad,beriem vsetkymi 10timi, u mna mate plnu podporu, pre mna hlavne potrabimy s dlhou trvacnostou kedze zijem v UK, ale moja rodina je na SR v TO takze plne suhlasim a podporujem...
Vela Stastia
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 14.01.2014, 21:09
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 21:09
Reagovať
Re: Shop
Dakujeme za podporu Rudolf. Zatial sa na podarilo do reality prinies Wellness Protein, Wellness BAR, rybi olej, coskoro pribudne kokosovy olej, pravdepodobne aj vajcia a najblizsie nove keto-produkty v spoluprace s Kompavou.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Betty
Pridané: 14.01.2014, 07:53
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 07:53
Reagovať
Nová potravinová značka
Přeji vám hodně úspěchů v realizaci této myšlenky, kterou pokládám za fantastickou. Bude to vzhledem z mentalitě většiny lidí trvat delší dobu, ale určitě by se to dalo pro začátek prodávat v podobných prodejnách a koutcích v supermarketech jako nyní Bio potraviny. Věřím, že i starší generace, ke které patřím i já, by si cestu do tohoto obchodu našla. Já jsem se díky vám Vlado začalo vloni stravovat jinak a také už jsem nenásilně zhubla 5 kg a cítím se o moc lépe. Jenom lituji toho, že jsem o Vás nedozvěděla dříve, ale jsem šťastná, že si mohu každý den přečíst Vaši glosu a studuji pečlivě Vaše příspěvky, za které Vám moc a moc děkuji. Přeji tedy Vám i celému týmu, ať se tato Vaše revoluční myšlenka uskuteční.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 14.01.2014, 21:08
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 21:08
Reagovať
Re: Nová potravinová značka
Dakujeme Betty za vas koment, drzime palce aby ste aj nadalej trpezlivo dokazala optimalizovat svoju zivotospravu a dosahovala vysledky po akych tuzite...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Chuppachisca
Pridané: 14.01.2014, 05:54
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 05:54
Reagovať
ludia by si mali varit
Ja si skor myslim, ze ludia by si mali viac pripravovat svoje vlastne jedlo, ako kupovat hotove. Tym su si viac vedomi toho co ich jedlo obsahuje. Na druhej strane, je tento napad reakciou na trend, ktorym sa spolocnost ubera a ked uz si teda nevedia uvarit chutne a zdrave jedlo doma, tak nech si ho aspon kupia hotove. Je ale smutne, ze stale menej zien doma vari.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 14.01.2014, 21:05
Reagovať
Pridané: 14.01.2014, 21:05
Reagovať
Re: ludia by si mali varit
Dakujeme za postreh, to plati ale nie len pre zeny, ale aj muzov. V kazdom pripade kazdy je zodpovedny za to co vklada do svojich ust a podla toho by si mal aj vyberat. Drzime v tom palce.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Tommy Povajean
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pride cas...
Ja by som ostal trpezlivy. Prisla doba, kde ludia ziju tak nezdravo, ze tato mlada generacia bude o par rokov skupina pacientov civilizacnych chorob. Dost velke percento sa nimi uz stava aj z momentalnej produktivnej generacie a to boli vychovavani uplne inak. Nemam absolutne recept na to ako zmenit mentalitu ludi, ale jedno je iste, az clovek strati co ma, tak sa pouci. Takze urcite ide Vlado dobrym smerom, no je mimoriadne zlozite vysvetlit ludom co je dobre a co zle, zmenit ich navyky a myslenie. Ta znacka bude vyzadovat velku podporu. Dolezite je aby sa podarilo tie produkty expandovat na trh s takou cenou ako priblizne stoja tie nezdrave. To si myslim je klucove a suhlasim tento blog je bezkonkurencny.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 16.10.2012, 23:38
Reagovať
Pridané: 16.10.2012, 23:38
Reagovať
Re: Pride cas...
Vdaka za koment Tommy aj pochvalu. Cena za tieto produkty bude bezkonkurencne draha. Akonahle sa pokusas robit kompromisy, uz ides smerom akym robis zbytocne veci. Ani pri Wellness Proteine sme nerobili kompromisy, cena je vysoka ale ferova za to, co protein obsahuje. Rovnaka filozofia bude aj v tomto pripade. Bud ludia zaplatia za kvalitu a obsah (nie znacku a obal) alebo produkty nebudu existovat. Nic medzi tym neexituje a ti, ktori hladaju lacne potraviny nakupuju v tesco radsej kvanta ako kvalitu. Mentalita sa zmeni len pomaly, ale isto...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Radoslav Turzik
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Rozdelenie
Este ma napadlo, ze by strava mohla byt delena do kategorii ako pre beznych ludi, aktivnych alebo sportovcov. Tym padom by mal klient ulahceny vyber.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 13.09.2012, 21:09
Reagovať
Pridané: 13.09.2012, 21:09
Reagovať
Re: Rozdelenie
Ano, tento postreh budeme riesit pridanou informacnou hodnotou, ktoru budu tieto potraviny so sebou "niest".
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Radoslav Turzik
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
super napad
Toto je velmi dobry napad. Vedel by som vyuzit A aj B a C. Napriek tomu ze sa viacmenej stotoznujem s Vasim nazorom na stravovanie, nie vzdy mam cas na plnohodnotnu pripravu stravy a velmi ma unavuje nekvalita dostupnych potravin a nedostupnost tych kvalitnych. Preto velmi vitam Vas napad. Budem Vam drzat palce pri realizacii a sledovat dalsi postup :) PS: nemozete nieco urobit s tou strankou, aby ked zadam zly kod, tak aby mi to nezmazalo cely text? Zakazdym Vam pisem prispevok aspon na 3 krat :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 13.09.2012, 21:08
Reagovať
Pridané: 13.09.2012, 21:08
Reagovať
Re: super napad
Dakujeme za koment Rado, pracujeme na tom a coskoro sa ozveme s novymi informaciami. Vdaka aj za koment ku kodom, aj na tom pracujeme s programatorom.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Barbora
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
:)
Skvele. Za seba a priatela mozem povedat, ze by sme vyuzili najma Model A a B (ZA).

Este poprosim o jedno - berte do uvahy celiakiu. Napr. bezlepkove ovsene vlocky sa daju dostat vo svete skoro az bezne, ale u nas je to takmer nepredstavitelne.

Dakujem a drzim palce! :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.09.2012, 21:00
Reagovať
Pridané: 12.09.2012, 21:00
Reagovať
Re: :)
Dakujeme za typ Barbora, budeme to brat v uvahu.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Tomáš Iván
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
stotožnený
Vlado & Tina, osobne si myslím že takého niečo tu nozaj chýba, pretože možnosti kvalitne a najmä zdravo sa stravovať sú obmedzené a myslím si že aj časovo náročnejšie pre mnohých ľudí. Hneď po prečítaní nadpisu článku mi blikla v hlave myšlienka, ktorú si v texte samozrejme nevynechal a to je možnosť využiť tieto produkty pri podnikaní. Ja som si osobne predstavil nejaký /zatiaľ/ malý špecializovaný obchodík s potravinami tejto značky a tejto predstave som naplno veril. Jednoznačne si myslím že tieto potraviny, jedlá, biznis majú budúcnosť, kedže ľudia si postupne začínajú uvedomovať čo je dôležité ak chcú viesť kvalitný život po všetkých stránkach. Zatiaľ ahojte a prajem mnoho plodných a úspešných dní.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 29.08.2012, 09:58
Reagovať
Pridané: 29.08.2012, 09:58
Reagovať
Re: stotožnený
Ahoj Tomas, dakujeme ti za stotoznenie sa s touto ideou. Velmi sa nam paci tvoj postreh, pretoze ano - mal by tento koncept podnikania pomahat najst zmysel zivota aj pre inych ludi, ktori maju radi spravne veci a su s tym stotozneni. Aj tak sa zdrave potraviny a jedla lahsie a rychlejsie dostanu medzi vsetkych ludi - prostrednictvom takto uvazujucich ludi ako si ty, ktori maju chut pracovat v tzv. wellness priemysle. Zatial ti dakujeme a tiez zelame uspesne dni, urcite budeme na tuto temu prezradzat dalsie podrobnosti.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
LubomirG
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
FZ
To by bola skutocna potravinova revolucia, keby taka znacka fungovala v ramci celeho SK (mozno aj v EU). Podla mna by bolo mozne realizovat tuto novu food znacku tak, aby aj ceny boli prijatelne. Franchisingovy model mi pride ako dobre riesenie, ale platit nejak vysoky franchisingovy licencny poplatok v tomto nelahkom obore by bolo pre zaujemcov o spolupracu tazke. PS: super nakres :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Danielle
Pridané: 03.09.2012, 18:48
Reagovať
Pridané: 03.09.2012, 18:48
Reagovať
Re: FZ
Takato predajna uz existuje. Maju tam vsetky potraviny so znizenym GI a tiez robia rozvoz nielen obedov s nizkym GI, ale aj jedla na cely den.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.09.2012, 20:58
Reagovať
Pridané: 12.09.2012, 20:58
Reagovať
Re: Re: FZ
Je to Norby Update? Alebo nieco ine?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 29.08.2012, 09:39
Reagovať
Pridané: 29.08.2012, 09:39
Reagovať
Re: FZ
Dakujeme za postrehy Lubomir, verime ze sa vam cely koncept bude pacit a zaroven to bude perspektivne i zivotaschopne. Peniaze povazujeme za nastroj realizacie zaujimavych projektov pre ludi (a zaroven i seba, lebo aj my sami sme konzumenti toho co produkujeme). Preto sa casom ukaze, aka matematika bude potrebna aj pri franchisingovych licenciach.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
peta
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Kozmetika
ja by som tiez chcela vediet vas nazor na kozmetiku aka sa predava v drogeriach, pretoze tiez si myslim, ze dolezite je tiez co davame si na telo, nielen do tela :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 29.08.2012, 10:00
Reagovať
Pridané: 29.08.2012, 10:00
Reagovať
Re: Kozmetika
V otazkach kozmetiky je to lahke. Cim menej, tym lepsie. Kozmetiku v drvivej vacsine pripadov k zivotu vobec nepotrebujeme tak, ako napriklad jedlo ci tekutiny.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
jzelinsky1995
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Huby a zelený čaj
Zdravím, chcem sa opýtať či ste nepremýšľali nad článkom o hubách a o zelenom čaji :-) Myslím si, že tieto témy by zaujímali viac ľudí a poriadny článok by ocenili viacerí :-)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 29.08.2012, 09:19
Reagovať
Pridané: 29.08.2012, 09:19
Reagovať
Re: Huby a zelený čaj
Ahoj jakub, nie zatial som nad takymto clankom nerozmyslam. Priznam sa ti k niecomu, co mnohi nasi citatelia uz chapu, no ti novsi este nie. Pisat clanok je velmi casovo narocne a intelektualne vycerpavajuce. Za kazdym clankom treba vidiet 3-4 niekedy aj daleko viac hodin cisteho vysoko koncentrovaneho casu. Nehovoriac o dlhodobom a systematickom procese ziskavania dolezitych vedomosti, aby som vobec mal o com pisat. Niektore extremne clanky mi zaberaju az 10 hodin cisteho casu (napr. reportaz o BEBE). Cize na to, aby som o niecom napisal, musi tema najprv bavit mna sameho a musim v tom vidiet zmysel z pohladu citatela. K teme zeleneho caju ci hubov by som nemal moc co pisat. V 3-4 vetach o kazdom by som povedal podstatu a ostatne by bola nuda. Nedokazal by som v takomto clanku popisat dolezite koncepcne veci, ci inak zasadne informacie pre zlepsenie kvality zivota. Je to ako pisat o kvetinaci, zatial co kvety ti uplne hniju. Pisat nudne clanky znamena mrhat casom svojim (mozem radsej venovat cas zarobkom na platenie sekov) a hlavne mrhat casom svojich citatelov, ktori budu sklamani. To si nemozem dovolit a preto verim, ze urcite aj teba napadnu daleko dolezitejsie temy, ktore by sa dali ako namet pekne spracovat. Ja osobne mam v zasuvke asi tak 30 nametov na zaujimave clanky. Ide presne o to, ze niekde si na cas straveny pisanim musime zarobit. Ty to potom citas clanok a uzivas si pridanu hodnotu. Ja som stastny, pretoze ma pisanie bavi a robim to velmi rad, ale ma to svoju cenu. Cim viac ludi nam doveruje, tym viac vyuzivaju nase sluzby, tym viac ziskame od nich cestne zarobene financne prostriedky a az potom si dokazeme najst cas na tvorbu a pisanie. Naopak to nefunguje a v dnesnej dobe otrokarskej (a hlavne pri slovenskej mentalite) sa nam stale viac ludi cuduje, ze nieco take sme vobec ochotny podstupovat. Jeden citatel mi napisal ze hadzeme - cituje "perli sviniam", pretoze ti sikovni si sami na zaklade poskytnutych informacii zostavia plan a nasu pomoc nepotrebuju. My vsak verime v kvalitu nasich informacii, ze mozu zmenit k lepsiemu niekoho zivot a ti, ktori sa ponahlaju, nemaju cas studovat a riesit sami pokusy a omyli nas skontaktuju pre pomoc. Takze prepac ze s tebou nesuhlasim o namete na clanok o zelenom caji a hriboch, ten cas budem chciet vyuzit hodnotnejsie na inu temu, ktora je podstatnejsia. Vsetko dobre ti prajem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
jzelinsky1995
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Huby a zelený čaj
Ahoj, ďakujem za túto odpoveď pri ktorej si tiež určite strávil veľa času :-) Rozumiem Ťa a prajem veľa ochoty do písania ďalej :-) Naďalej ostávam fanúšikom tohto blogu a tak ako doteraz, ostávam pri posielaní tohto posolstva :-) Veľa zdravia ... :-)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
janette
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
syrovatka
dobry den, prosim Vas neviete mi poradit, dneska som bola v obchode Zdrava Vyziva a kupila som si susenu syrovatku.obsahuje 12 g bielkovin, 72 g sacharidy, tuky 1g. je to dobre?? mohli by ste mi prosim poradit ako ju mozem pouzit?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 28.08.2012, 21:59
Reagovať
Pridané: 28.08.2012, 21:59
Reagovať
Re: syrovatka
Dobry den Janette, takato v obchode kupovana srvatka nie je uplne spravna volba, preto vam ju ani neodporucame konzumovat, resp. nevieme ako by ste ju mohli vyuzit vo vas prospech. Nevieme ani aka bola vasa motivacia a ciel (efekt), ktory ste s nou chceli dosiahnut. Jej obsah bielkovin je velmi nizky, obsah sacharidov privysoky a biologicka hodnota nizka aj v obsahu tukov. Fakt ste nam dali velmi dost tazku otazku...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ivuska
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
suhlas
Ahojte,

rozhodne by som to uvitala, min. model A a C, nakolko v nasom kraji (Trenciansky) uz vela prevadzok typu B proste padlo, lebo ludia su neuvedomeli a mnohokrat netusia o nejakych hlbsich suvislostiach stravy.
Keby boli taketo potraviny dostupne bezne, lahsie by sa mi vasa osveta sirila aj v mojom okoli, takto im to pripada len ako hluposti lebo to neviem podat tak ako vy vo svojich clankoch :)
Celkovo sa Vam chcem podakovat, doslova ste mi zachranili zivot, cvicila a snazila som sa jest zdravo aj predtym, ale az tieto stranky mi skutocne otvorili oci a na mojom telo to uz zacina byt vidno :) Dakujem, robite zasluznu pracu a urcite ste pomohli viacerym, nez len nam, co aj komentar napiseme :)
Ivka
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 28.08.2012, 21:49
Reagovať
Pridané: 28.08.2012, 21:49
Reagovať
Re: suhlas
My Vam Ivka za postrehy aj pochvali srdecne dakujeme. Radi citame taketo spravy nasich citatelov, ktori si z nasich dostupnych informacii dokazu hladat cestu pre lepsiu verziu sameho seba. Verime ze v buducnosti - ak tato znacka vznikne, vasu doveru nesklameme.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
michalzuber
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Drzim palce
Ja by som tiez urcite privital spominanu novu znacku. Je dost blbe, ze pre niektore ingrediencie musim ist az do BA, lebo u nas to nemaju (aspon som nenasiel).
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 28.08.2012, 21:47
Reagovať
Pridané: 28.08.2012, 21:47
Reagovať
Re: Drzim palce
Vdaka za posteh Michal, verime, ze tvoju doveru nesklameme v buducnosti, ak sa plany so znackou podaria.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jana Tomalová
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
pozitívny ohlas
Pekný dobrý deň, ja osobne by som novú "značku" na trhu veľmi ocenila, keďže po mnohých stroskotaných pokusoch o zdravší životný štýl som nabrala tú správnu motiváciu až pár dní dozadu práve vďaka vašim článkom. a keďže verím vám, verila by som plne aj tej značke. myslím, že by sa s vašou novou značkou a potravinami podarilo mnohokrát znásobiť "lepšiu verziu samého seba" kohokoľvek a otvoriť zároveň aj oči ešte väčšiemu počtu ľudí.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado Zlatos
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: pozitívny ohlas
Dakujeme pekne za prijemny ohlas pani Jana, budeme sa v buducnosti snazit nesklamat ocakavania nase, ale aj Vas a vsetkych zaujemcov o lepsie potraviny.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Lia
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: pozitívny ohlas
Dobrý deň,
Mne sa práve zdá, že ide o ďalšie ťahanie peňazí z našich peňaženiek. Skôr by sa mala robiť osveta, aby si ľudia dopestovávali svoje zdravé produkty a ak nemajú takú možnosť, aby mali možnosť si ich kúpiť čerstvé na trhoch v každom meste a na každej dedine.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
BaclaJean
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Re: pozitívny ohlas
Dobrý deň Lia, chcem sa opýtať ako vnímate túto stránku (myslím tým celý blog, nielen tento článok)? Šíri podľa Vás osvetu, alebo je to iba skrytá propaganda pána Zlatoša, ktorá nás má nalákať na cvičenie a stravovanie sa delenou stravou a podľa krvných skupín, aby nám potom mohol ponúkať svoj nový wellness proteín a ďalšie (ne)užitočné produkty (aplikácia pre iPhone, pdf knihy, ...)? Keď som túto stránku objavil prvý krát, bola to taká obrovská studňa užitočných, zaujímavých a najmä použiteľných informácií, že som neveril že to dáva zadarmo. A to jediný s týmto spojený biznis ktorý mal (ak si odmyslím športové aktivity ako team sx a pod.) bol bio-eshop, čo bol v podstate iba reselling vybraných produktov Kompava. Po pravde som sa až bál, že má Vlado iba silný entuziazmus pre šírenie osvety o parkoure a zdravom životnom štýle medzi verejnosť, no bez toho aby mu to "nejako" generovalo príjem skôr či neskôr skončí. Náramne som sa teda potešil, keď začal prezentovať svoje biznis plány. iCore ABS a niektoré publikácie mám a denne používam. Wellness proteín vnímam ako vynikajúci počin (keď miniem zásoby proteínu fit 70 tak ho hneď objednám), a idea o vlastnej značke potravín - ja to vnímam ako perfektný krok v správny čas. Len samotná základňa čitateľov tohoto blogu je dosť veľká, ako potenciálny odberatelia - navyše to môže pôsobiť aj spätne - že ľudia ktorý uvidia "nové" potraviny v obchode potom objavia aj tento blog (pomocou ktorého si môžu zmeniť život). A že na tom pán Zlatoš zarobí? Tak to dúfam! Ak o jeho produkty nebudete mať záujem, nebudete ich kupovať. A čo sa týka Vašej otázky, prečo nešíri osvetu o pestovaní plodín a chove na dedine /na záhrade? Skrátka preto, že je športovec a podnikateľ a nie záhradkár a chovateľ :) .. ak máte chuť prelistujte trochu blog, nájdete plno článkov kde priamo odporúča nákup domácich vajec, mlieka (na kefír), tvarohu, masla, (sezónnej) zeleniny a podobne z trhu, resp. od "babky", ak poznáte niekoho kto žije na dedine. To sa už ale pomaly dostávame ku "predaju z dvora" a "farmárskym trhom" ktoré sa napr. v Česku celkom rozbehli. Mali ste na mysli aby pán Zlatoš vyvíjal iniciatívu týmto smerom? Aj keby mal chuť sa do toho pustiť, návrh ktorý nám predostrel v tomto článku je oveľa rýchlejšie zrealizovateľný, a bez akýchkoľvek ďalších zbytočných administratívnych vybavovačiek (lobbing za zmenu legislatívy, a pod.) ..takže ja nevidím dôvod prečo by do mal ísť ;) .. toť môj názor na vec .. idem si teraz zacvičiť (áno, iCore :)))
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 29.08.2012, 10:18
Reagovať
Pridané: 29.08.2012, 10:18
Reagovať
Re: Re: Re: Re: pozitívny ohlas
Fuu, tak az takyto triezvy a skutocne vystizny komentar od nasho citatela sme naozaj necakali. Srdecne Vam pan Jano dakujeme, ale v podstate aj Vam pani Lia. Sme stastny ked vieme ze robime kroky ktore ludom pomahaju zit lepsi zivot a zaroven si dokazeme popritom udrzat nas zivotny styl (o com rozhoduju najma financie a zodpovednost za malu Amelku). Ide o zivotny styl, ktory nam umoznuje tvorit, pisat a produkovat uzitocne veci ktorym sami verime (bezplatne clanky, sluzby, produkty, ine). Nas vsak nemotivuju peniaze alebo ine fyzicke hodnoty. Mame vlastnu vnutornu motivaciu (dobra a slabody), na ktorej stoji cely tento blog (a web), do ktoreho sme investovali obrovske casove, intelektualne a osobne investicie. Ak by sme pri tom mysleli iba na peniaze, urcite by sme (ako pisete vy pan Jan) davno skoncili, pretoze investicie sa ani zdaleka pri slovenskej mentalite nedokazu vratit spat asi nikdy. To ale nevadi, cenne je nieco ine. V kazdom pripade si velmi cenime vsetky vase postrehy, my pracujeme dalej aj dnes ked je sviatok (uz od 5:45 ;)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vytvorte si účet



Vyhľadávanie

NAŠE PROJEKTY

Vlado
Tina

Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.

Rozumiem