Tento článok je staršieho vydania a informácie ktoré obsahuje, už nemusia byť aktuálne. Pokiaľ vás táto téma zaujíma a chceli by ste, aby sme sa jej opäť venovali, zahlasujte. Články s najvyšším počtom hlasov pripravujeme prednostne.
ruka
Hlasov:55
banner
Názory a postoje

Význam školy a spôsoby efektívneho učenia

Maturity, prijímačky na vysoké školy, zápočty, kredity a iné povinnosti. Nech už do svojej hlavy chcete dostať akékoľvek podstatné či nepodstatné informácie povieme vám, ako to urobiť čo najefektívnejšie. Ktorým chybám by ste sa pri učení mali vyhnúť?

img
benjaminszabo
Pridané: 27.12.2014, 11:31
Reagovať
Pridané: 27.12.2014, 11:31
Reagovať
Titul a VŠ
Ahoj Vlado. Mňa veľmi zaujíma jedna vec. Ja študujem teraz prvý rok na VŠ v Nitre - odbor Výživa ľudí, pretože ma táto oblasť zaujíma a chcel by som sa tomu venovať aj v budúcnosti. Viem, že okrem telesnej máš aj ty vyštudovaný tento smer na VŠ, chcel by som sa opýtať, ako vnímaš ty prínos VŠ pre seba? Teda, asi na koľko percent ti pomohla škola dostať sa tam kde si teraz? Koľko informácií využívaš alebo si v začiatkoch využíval čo si sa naučil v škole? A myslíš si že tie 2 tituly ovplyvňujú to ako sa na teba ľudia pozerajú? Veľmi ma toto zaujíma, pretože ja som síce absolvoval len prvý semester na VŠ, ale z môjho pohľadu je tam strašne veľa nepotrebných vecí a naraz. Ono sa hovorí a asi to tak aj je, že tie zaujímavé predmety kvôli ktorým študujem ten odbor prídu tak v druhom alebo treťom ročníku, ale oplatí sa mi čakať? A ďalšia vec, neučia na tých školách už zastarané informácie? Lebo darmo ja tam budem 5 rokov študovať, keď mi budú vyprávať veci z pred 50 rokov čo už dávno neplatia. To sa radšej budem vzdelávať na tvojej stránke, čo samozrejme aj robím, pretože takéto vzdelanie ťažko na VŠ získam. :) Ospravedlňujem sa za dlhý komentár, ale fakt ma zaujíma, že či si myslíš že aj bez tých dvoch titulov by si vedel byť takýto úspešný alebo akou mierou prispela škola k tomu, kde si dnes. Pýtam sa hlavne preto, pretože som už po pár týždňoch na VŠ začal uvažovať o tom, že to nechám tak, pretože som sa zatiaľ o výžive nič nenaučil, ale práve kvôli tomu som tam šiel. Takže stále rozmýšľam či sa mi to oplatí študovať. To si môžem radšej spraviť nejaký kurz výživy a ušetrím 5 rokov. Rád by som poznal tvoj názor na toto. Na záver chcem poďakovať za prínos a inšpiráciu, ktorou ste pre okolie. Ďakujem
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.01.2015, 23:38
Reagovať
Pridané: 18.01.2015, 23:38
Reagovať
Re: Titul a VŠ
Z mojho pohladu je VS dobra na nieco ine, pretoze len z maleho percenta sa podielala na tom, v com sa realizujem teraz. VS nie je zanedbatelna ak si vies za tu dobu usporiadat hlavu, myslienky a zistit co v zivote chces (ano aj popri povinnostiach). Potom aj na pedagogov sa pozeras inak a pokusas sa z nich dostat maximum pre svoj dalsi osobnostny rast. Skola sama o sebe ti vsak priestor v zivote nevytvori. To musis urobit ty sam. Skola ti nepomoze predat sa, ale nauci ta istej discipline, praci s terminami, pristup k povinnostiam, zvysi schopnost zvladat aj stresujuce situacie (napriklad zvladat nepodstatne povinnosti v kratkom case). Ja osobne som na VS dozrel, nasiel jasne smerovanie a hlavne letne obdobia som vyuzil na pracovne cesty do USA, kde som si zarabal peniaze, ktore som mohol potom investovat do seba a odborneho rozvoja. VS treba chapat ako inkubator, ktori ti dava cas dozriet a zatial ta oslobodzuje od tvrdej reality, na ktoru sa mozes pocas VS doslednejsie pripravit. Je to priestor aj na stretnutie dolezitych ludi, odbornikov i priatelov, takze ja by som na VS aj doktoranturu siel opat, ak by som mal tolko rokov ako ty... mozno v buducnosti na tuto temu budem organizovat aj nejake prednasky, pretoze je to na diskusiu...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ladislav
Pridané: 09.03.2014, 15:27
Reagovať
Pridané: 09.03.2014, 15:27
Reagovať
otázočka
Chcel by som sa spýtať, že či by bola vhodná aj elektronická hudba ako Drum&Bass. Ja totiž v stredu píšem monitor a slovenčiny sa dosť bojím.. hlavne tej "hry so slovíčkami"... na matematiku som podľa mňa pripravený.. :D .. Ďakujem
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 11.03.2014, 23:29
Reagovať
Pridané: 11.03.2014, 23:29
Reagovať
Re: otázočka
Na to ti nik neodpovie, iba ty svojim pokusom a omylom, tak smelo do toho...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ladislav
Pridané: 14.03.2014, 19:49
Reagovať
Pridané: 14.03.2014, 19:49
Reagovať
Re: Re: otázočka
Rozhodol som sa, že aby som si v tom zachoval čo najväčší prehľad a príliš som sa nebiflil... zatial ten monitor vypadá tak, že mám po 90%(po 2 chyby)... V matematike som sa "chytil do chytáčikov" a v slovenčine som zase nevedel, čo je to derniéra(posledné predstavenie v dráme)... Dnes som bol na Fyzikálnej Olympiáde a nezdalo sa mi to veľmi ťažké.. ešte v stredu idem na krajské kolo Matematiskej Olympiády... ja som sa vždy snažil učiť tak, aby som v tom mal čo najväčší prehľad a aby som tomu hlavne rozumel a nech na to prídem v podstate logicky.. inak ja asi patrím medzi tých, ktorí majú tú "žiadanú" inteligenciu..
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Juraj Jakubik
Pridané: 10.10.2013, 20:47
Reagovať
Pridané: 10.10.2013, 20:47
Reagovať
Eugenic
Pan Zlatoš normalne nereagujem pretoze mi je vacsinou jedno kto co pise na svojich strankach, ale chcem Vas poprosit neucte tu 400 rokov stare sprostosti ze lava a prava hemisfera funguju oddelene a sluzia jednotlivo na rozne funkcie, neviem ako ste studovali eugeniku, pisete tu o vlastnej kniznici mimochodom od Braina Tracyho ktoreho veci asi vyuzivate tak v 60% svojich textov a plus ostatni autori atd tych mam aj ja, normalne nebyvam taky sprosty ale toto ma riadne vytocilo a vy si to tu vyvesite na stranku ako nejaky odborny fakt uplnu sprostost
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 10.10.2013, 23:19
Reagovať
Pridané: 10.10.2013, 23:19
Reagovať
Re: Eugenic
Takze co je podstata tohto vasho komentu vazeny pan Jakubik? Pretoze vy ste zmysel tohto clanku, zda sa, vobec nepochopili. Tu predsa nejde o rozdielnost funkcii mozgu ale o to, ako jeden mozog zladit v jeden efektivny nastroj a to nie len na ucenie. Urcite ste nam chceli napisat o tom, ako spravne nastavit svoju mysel, aby sa clovek aspon trochu niekam v zivote posunul dopredu. Asi ste na to pri tolkom hneve zabudli. A ci Brian Tracy mna osobne inspiroval? To nepochybne, ale ak by ste napisali nieco skutocne cenne a k veci, aj vy ste sa mohli stat pekny vzorom, leadrom a osobnostou pre nasich citatelov. Obavam sa ze touto cestou to urcite nepojde. Mozno ozaj by bolo lepsie na nic nabuduce nereagovat, pokial pre nas nemate nieco podnetne, obohacujuce, zmysluplne ci povzbudive. Nech sa vam dari.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Juraj Jakubik
Pridané: 11.10.2013, 09:15
Reagovať
Pridané: 11.10.2013, 09:15
Reagovať
Re: Re: Eugenic
Dobre rano Pan Zlatoš.
Ak chcu ti ludia vobec pochopit celkovu filozofiu, tak 90% z nich su musia doslova nasekat na novo afirmacie a systematicke postupnosti aby pochopili ze vsetko okolo nich je iba odrazom ich sveta, ktory si vytvoria a zasadili to do realnej situacie. Len teda mali by ste ich varovat aka cena sa zato niekedy plati hlavne u rodiny alebo v praci atd. Vidali ste sa na velmi odvaznu cestu ako nejaki paladin ekliktik ktora ma na slovensku neskutocny potencial.Pracujem v nemecku kde som sa ozenil a mam na starosti malu vyrobu, tu je system uz zoceleny ale potencial by ste tiez mali hlavne u slovanov poliaci cesi. Ospravedlnujem sa Vam za reakciu. Robite skvelu pracu pre ludi, zelam Vam vela kazdodennych spatnych vazieb ktore nabijaju vo vnutornom presvedceny.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 11.10.2013, 14:34
Reagovať
Pridané: 11.10.2013, 14:34
Reagovať
Re: Re: Re: Eugenic
To som necakal pan Jakubik. Svojou necakanou reakciou ste ma pozitivne prekvapili. Vidno ze ste huzevnaty a pracovity clovek s charakterom. Verim ze sa vam bude darit v dalekom nemecku aj nadalej. O nemeckej ekonomike v suvislostiach zo zdravotnictvom a oblastiami, ktore v nasom blogu preberame, vysla jedna velmi zaujimava studia, ktoru odporucam kazdemu vyhladat a dosledne prestudovat. Napisala ju Regina Nowack a publikacia sa nazyva: Korrupte medizin und kollaborierende behoerden. Existuje aj jej preklad v slovencine, ktory uz citam 3x (59 stran), nakolko je to velmi dolezite. Nech sa vam dari.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Juraj Jakubik
Pridané: 12.10.2013, 10:55
Reagovať
Pridané: 12.10.2013, 10:55
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Eugenic
Mam vystudovanu fakultu zdravotnictva na sv. Alzbete v Ba, ale slabe zameranie, zacal som pracovat pre sukromnu korejsku firmu a teraz som v nemecku vo vyrobe. Cital som obsah prebehol ocami, v nemecku sa ludia o seba viac staraju aj sport aj strava je to povedomie na vyssej urovni, lieky aj zdravotna starostlivost su drahe ale na Slovensku je viac humanny pristup proste to mame v krvy,no ja vsetko co som sa naucil od Briana tak zijem podla toho aj s manzelkou, buduci rok planujeme deti ktore tiez budem tak ucit,stravujeme sa podla krvnej skupiny a kalorickych hodnot-hodne mi pomohol vas clanok o pomere sacharidov v strave za ucelom uberania hmotnosti, Eugenikou prispievam tak ze uplatnujem co som na sebe aj na ludi vo firme v ramci vole a moznosti, postupne odisli alebo viac menej mali vypoved fajciari a pri vybere pozerame na skusenosti aj zdravotne zaznami a hlavne postoj a pristup, postupne sa to redukuje, je to tvrde a uz som si vypocul vselico na mna a to aj suvisi s tou cenou ktoru ludia niekedy musia zaplatit,ale efektivne, ale u dlhodobych zamestnancov co su 80% nemci su vsetko ludia co maju kompletne rodiny aj deti, mame aj par slovakov ale boli problemi s alkoholom a disciplinou cest vynimkam. Hovorim na svk su obrovske moznosti a nevyuzity potencial vsetko od 15 rokov po 60, jedneho casu som uvazoval ze by som zacal pracovat pre Univerzity Bratislava, Martin, Ruzomberok ako externy pracovnik alebo lektor a spravil si agenturu na osetrovanie, vyvesil si prospekty priamo na skolach ale vy mate nato 100% lepsi predpoklad a potencial a objem ludskeho zdroja je prakticky neobmedzeny, donekonecna kazdy rok vyse 100000 ludi, mozno by vase nahravky mohli implementovat do ucenia biologie, anatomie len to by musela byt benevolencia vo vedeny, tak mozno dufat ze aj na svk vysoke skoly je uz dobry podklad na Open mind
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Juraj Jakubik
Pridané: 12.10.2013, 11:07
Reagovať
Pridané: 12.10.2013, 11:07
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Eugenic
Mam 28 rokov, Takzko sa implementuju niekore americke postupnosti na europsku mentalitu a pomery, a vy ste dali do toho cele srdce a zivot a moj postoj je taky, ze ak vydrzite daslich aspon 5 rokov tak budete mat este ovela vacsie uspechy ako teraz, lebo sa ,,postupne uvolnuju,, na svk tie stare ucenia a budete coraz viac tazit s vasho pristupu, pretoze coraz viac mladych sa meni stracaju vzory, kopu z nich aj pije a flaka sa len im treba ukazat cestu uz aj na tych univerzitach kde sa oslobodia z domaceho uzavreteho prostredia. Ja vam zo srdca zelam aby sme mali co najkvalitnejsie spatne reakcie. Zelam uspesny zvosok pracovneho tyzdna.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 20.10.2013, 22:59
Reagovať
Pridané: 20.10.2013, 22:59
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eugenic
Dakujeme za zaujimave postrehy, nech sa dari najviac aj vam.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
barca.ambrozyov
Pridané: 26.08.2013, 10:01
Reagovať
Pridané: 26.08.2013, 10:01
Reagovať
super :)
super článok ale myslím,že si ho budem musieť ešte niekoľko krát prečítať aby som si poriadne všetko zapamätala.všetky informácie,ktoré som práve dostala do hlavy sú len nahádzané na kope a bude to treba ešte pretriediť,najlepšie spoznámkovať ale nepochybne sa mi veľmi hodia do života pretože o pár dní sa začne školský rok a ja(taký malý prcek) nastupujem na strednú(škola úžitkového výtvarníctva).na prvý pohľad to vyzerá ako lážo plážo,veď domček a stromček namaľovať viem,ale...no :)už som zistila že podceňovať sa neoplatí.asi patrím len k menšine žiakov,ktorý sa do školy tešia-teším sa aj kvôli tomu že sa už konečne nebudem nudiť doma a neustále vyžúvať somariny a priberať.na tie nezmyselné skúšky a písomky račej ani nemyslím ale každý si cez to prešiel a mňa to neobíde. nie som si istá,či smer,ktorím som sa vybrala ma bude dostatočne napĺňať ale činnosti ako maľovanie,dezign a pod. ma celkom bavia.predovšetkým by som sa Vám chcela poďakovať za tento úžasný blog.odkedy ho čítam som si uvedomila veľa vecí,na ktoré by ma ani len nenapadlo pomyslieť.určite napravil smer,ktorým som šla. začínam si vďaka nemu budovať lepšie zvyky a aj moje myslenie je pozitívnejšie.vždy keď si tu niečo prečítam,život je hneď krajší.patrí Vám obrovská vďaka,obdiv a rešpekt za to,čo robíte
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 03.09.2013, 22:17
Reagovať
Pridané: 03.09.2013, 22:17
Reagovať
Re: super :)
Dakujeme Barca za tvoje slova, potom neprehliadni aj tento clanok, ktory moze byt pre teba zaujimavy:

http://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/budujte-si-vlastne-vnutorne-bohatstvo.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
D
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Rada
Čau :) Prosim ťa nevieš o nejakej knihe ktora by mi pomohla sa najsť? Ako viem si určiť svoje sny ale neviem alebo niesom si isty co by som chcel v zivote robit co je mojim poslanim cim by som sa mohol zivit a podobne. Proste hladam nieco co by ma v zivote naplnalo čo by mi dalo zmysel a pocit naplnenia ako tebe tvoja praca. Ako si vlastne na to prisiel ty ze akym smerom sa mas uberat a co chces v zivote robit? VDAKA :) ;)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 31.10.2012, 22:56
Reagovať
Pridané: 31.10.2012, 22:56
Reagovať
Re: Rada
Je to jednoduche. Urcite si zozen knihu od Brian Tracy: Vytvorte si svoju vlastnu bucucnost. Urcite prides na to vdaka obsahu a cviceniam, ktore ti kniha ponukne.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Karel Kavka
Pridané: 24.05.2013, 12:45
Reagovať
Pridané: 24.05.2013, 12:45
Reagovať
Re: Re: Rada
Poradíte mi jaké knihy si mám pořídit nebo půjčit, když se hlásím na www.vso.cz? Budu dělat přijímačky příští rok, tak ať jsem připraven :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 25.05.2013, 10:25
Reagovať
Pridané: 25.05.2013, 10:25
Reagovať
Re: Re: Re: Rada
Karel nie som si isty ci tato otazka patri nam? My nie sme vysokoskolsky profesori, to sa budes musiet opytat ich. Okrem toho vyznam tohto clanku by ti mal napovedat akym smerom je dolezite uberat sa.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
D
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Rada
Tu knihu som si kupil aj precital a tie cvicenia si urobil. Viem presne co chcem mat ale neviem cim sa chcem v zivote zivit aby som tie ciele dosiahol. Vlastne chcel by som sa zivit tym co by ma v zivote bavilo a tu je ten problem ze neviem presne co to je tak preto sa pytam ci nepoznas nejaku taku knihu ktora by mi odpovedala na to ze co je mojim zivotnim poslanim a co by ma mohlo bavit aby som v tom bol najlepsi a zivil sa tým.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 07.11.2012, 17:13
Reagovať
Pridané: 07.11.2012, 17:13
Reagovať
Re: Re: Re: Rada
Potom si dostatocne dlho nebol sam so sebou ked si na to neprisiel. Potom si tie cvicenia neurobil za "triezva" a nepolozil si dalsie odvazne otazky a neodpovedal si na ne. A tiez si si urcite neurobil cvicenie (myslim ze tam je - maindstorming), kde maas vygenerovat napriklad 20 cinnosti, pri ktorych sa citis naozaj dobre, bavi ta vykonavat ich, idu ti celkom lahko. Ak ich napises 20 a pozries sa na to, mozno na nieco prides.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
D
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Rada
Ano Vlado uz som zistil na zaklade tvojho predosleho komentu som si spomenul ze si viskusam mindstrorming a prisiel som na 1 odpoved a doplnil som si este dovody aj ze preco ano a preco nie. Potreboval som si 1 vec ujasnit a tato metoda mi pomohla dospiet celkom lahko a rychlo k 1 rozhodnutiu nad ktorim som dlho premyslal... A tiez dnes pred par minutami ma napadla 1 myslienka ktoru musim hned niekam napisat. Je to vlastne moje ponaucenie pre ktore som zlihal uz niekolko krat a rozmyslal som o tom co preco ako atd.... A dospel som k celkom jednoduchemu a zrejme dost lahkemu rieseniu ze zakladny vzorec uspechu su: 2 premenne su to Konat(činit sa) + zbieranie vedomosti moze to byt aj opacne. Ale 1 bez druheho = neuspech. Ale spolu po skombinovani = Uspech takze ziednodusene: Ciny + Vedomosti = Uspech V minulosti som to robil len bud jedno alebo druhe a preto sa nikdy nedostavily tie vysledky ake som chcel.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 15.11.2012, 10:27
Reagovať
Pridané: 15.11.2012, 10:27
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Rada
Gratulujem k poznaniu a drzim palce i nadalej.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
D
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Čítanie knihy
Vlado a ako to robíš ked čítaš neiakú knihu? Aby si čo najefektívnejšie a najrychlejšie sa vsetky vedomosti naučil?
Robíš to ako Brian Tracy? Ze si ju najprv celu rýchlo prečítaš Rozhodnes sa ktoré informácie su pre teba najdôlezitejsie a potom si ich zvýrazniš a po dočítaní si ich niekam prepišeš? Alebo Ako?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 23.09.2012, 23:19
Reagovať
Pridané: 23.09.2012, 23:19
Reagovať
Re: Čítanie knihy
V prvom rade si vyberam knihy (clanky, casopisy..) podla toho, co potrebujem. Necitam len odborne veci k vyzive ci zivotosprave. Velky objem casu venujem aj inym temam pre osobnostny rozvoj (marketing, komunikacia, emocna inteligencia...). Mame doma velku kniznicu a v nej mam okrem precitanych knih aj jednu policku kde je "cakacia listina" novych knih, ktore ma zaujali a ja som si ich kupil aby som ich mal pripravene. Hned ako docitam jednu ci dve knihy naraz, vyberam z police dalsiu jednu ci dve. Ano robim to tak ze v knihe si podciarkujem tie najdolezitejsie myslienky pre mna. Potom knihu dam pri postel, alebo do kuchyne, kde si ju druhy krat precitam uz rychlo - iba co je pociarknute. Pamatam si kde bola aka informacia a ked ju potrebujem, viem kde ju hladat. Ak s knihou pracujem aktivne (pisem clanok, citujem, parafrazujem, atd), tak si z nej vyberam tie najdolezite myslienky. Kedysi som zvykol dolezite veci prepisovat na papier alebo do pocitaca, ale to najma vtedy, ked som si knihy este poziciaval. Teraz si knihy zasadne kupujem, pretoze su mojim velmi dolezitym intelektualnym majetkom. Vdaka novym myslienkam tvorime svoj svet po fyzickej i dusevnej stranke. Preto si treba zapamatat, ze clovek je v prvom rade mentalna kreatura (vytvor svojich myslienok) a co si clovek do hlavy zaseje, to si raz zozne...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
D
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
D
Čau :) Takze vraviš ze ak budem pocuvat tu skladbu cez sluchadla telefonu to cinkanie tak si vsetko rychlejsie zapamatam? A musi to byt len ta skladba to cinkanie ci mozem pouzit aj ine? AJ ked skôr by som potreboval neiaku chut do toho ucenia somarin neiaku motivaciu :D
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.09.2012, 17:12
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 17:12
Reagovať
Re: D
Mala by to byt specificka hodba, ktoru popisujeme a mala by mat podobne vlastnosti (BPM, atd). Chut do ucenia sa somarin veru nenajdes. Pokial sa tieto informacie nevstahuju na nieco, co v zivote chces a tuzis dosiahnut, motivaciu nenajdes - cize je to strata casu = strata zivota.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
D
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: D
Čo je to bpm? A mohla by byť aj tato skladba: http://www.youtube.com/watch?v=-7TdlZ8I8Po Potom je tam aj 1h skladba ma 12Hz. a mam ju počuvať cez sluchadla ze? A čo sa tika uplne suhlasim s tebou o tej strate zivota no ale ja to mojim rodicom nevisvetlim a mam pred maturou takze sa musim ucit aj ked somariny :D Od kedy citam tie knihi od briana tracyho, Joe vitala tak som si uvedomil ze co ak nás Boh nevihnal z raja ale len nam dal casovy limit(smrť) na pobyt v ňom Cize co ak je nebo a raj prave toto tento zivot a podla tych vsetkych mentalnych zakonov moze mať kazdy clovek vsetko co chce ale ak nebudem mat maturitu tak potom mi dojde aj môj limit :D Takze vdaka a suhlasim s tebou
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 19.09.2012, 22:23
Reagovať
Pridané: 19.09.2012, 22:23
Reagovať
Re: Re: Re: D
BPM je beat-per-minute. Myslim ze ta hudba by mohla byt ok, treba skusit. Ak sa vsak ucis zaujimave veci, taketo "pomocky" nepotrebujes, ale drzim palce.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
stevo
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
zdroje
Chcel by som sa opitat na zdroje tohto mudreho clanku, z dovodu, ze ma tato tema dost zaujala a chcel by som si najst aj nejake knizne informacie k nej. Dalej je velmi zaujimave, sa venujete aj inim temam ako strave a sportu. chvalim. vdaka
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: zdroje
Zdroje informacii mi poskytla moja hlava, clanok som napisal spontanne asi za 3 hodiny. Samozrejme uvedene zdroje, ktore sme v clanku citovali, som doplnil, cize treba klikat na modre pismena, ktore Vas presmeruju na citovanych autorov (Buzan, Sevcenko...). Na zaver manzelka pridala svoje postrehy a clanok bol na svete. Tejto teme sa venujeme preto, lebo sposoby prijimania informacii sa tykaju aj nas a nasich clankov. Na to, aby sa clovek mohol stat lepsou verziou sameho seba, potrebuje ovladat mnohe kompetencie dolezite na uspech (nie len zdravie a vyzivu). Sme radi ze clanok potesil aj inspiroval, tieto a mnohe dalsie vedomosti sa pokusame dostat do hlav mladych ludi (a inym klientom), ktori s nami prichadzaju do kazdodenneho kontaktu. Srdecne pozdravujeme.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
LubomirG
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Učenie
Podla vlastnej skusenosti mozem povedat, ze ucenie v alfe je skutocne jednoduhsie. Akurat sa treba sustredit a tento hodnotny clanok urcite pomoze mnohym. Ja som skusil tu metodu este na zakladnej skole kedy som mal okolo 12 rokov a to po leziacky, pripadne s mierne podlozenou hlavou a text som navyse cital nahlas a sam som sa divil, ako rychlo som do hlavy "dostal" ucivo. Sice ja uz nie som student, ale tiez som si zvykol farebne, ale aj inak zvyraznit dolezite casti a body v ucive, cim vzniknu vizualne "zachytne" body. Tym, ze zapojite zrak aj sluch spolocne, zvysite efektivitu a rychlost ucenia. Hudbu ma vtedy nenapadlo vyskusat, ale to video obsahuje obdobne zvuky, ktore pouzivaju aj psychowalkmany.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
clanok o skolstve
Par dni na to, ako sme spracovali tento clanok, aj nas kolega Dr. Macura publikoval jeho skvely clanok o skolstve na vlastnom blogu. Jeho clanok je vsak neskutocne prepracovany z pohladu rieseni tejto problematiky. Niet divu, je to jeho specializacia niekolko desatroci. Ak by ste mali niekedy raz vplyv a moc zmenit skolsky system vzdelavania k lepsiemu, rozhodne si nenechajte ujst nasledovne postupy: http://macura.blog.sme.sk/c/297719/Klucovy-problem-reformy-skolstva.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
dakujeme
Dakujeme Tina, Katka a Palino. Este vam o sebe prezradim taku drobnost, ze na zakladnej skole som mal uplne mizerne znamky. Stredna skola bola vychodisko z nudze (ucnovka) hoci mi dala iste zrucnosti pouzitelne v domacnosti, ale nasiel som sa az pocas vysokej skoly (TV), ktoru som dokoncil s prospechovym stipendiom. V podstate som od tych cias studoval len to, co som chcel kvoli svojej praci i profesii a videl v tom vyznam. Ak by ma niekto spravnym smerom dokazal naviest a motivovat uz pocas zakladnej skoly, viem si predstavit este lepsi osobnostny rast. V kazdom pripade vsetkym drzime palce, aby ste sa zvladli nasmerovat takym zivotnym smerom, ktory bude v sulade s vasim najlepsim JA, ake v sebe mate.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Tina
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
.
Tento článok mi prišiel akurát vhod, keďže už mi začalo skúškové. A zdá sa, že tie binaurálne zvuky fakt fungujú, učenie mi so slúchatkami v ušiach išlo fakt ľahšie.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Katka
Pridané: 01.05.2012, 17:10
Reagovať
Pridané: 01.05.2012, 17:10
Reagovať
vzdelávanie
Skladám pomyselný klobúk pred týmto článkom. Úplne súhlasím s tým, že dnešný vzdelávací systém nepodporuje tvorivosť a jedinečnosť detí a mladých ľudí. Ja chodím na vysokú školu a ak máme vypracovať nejakú seminárnu prácu alebo prezentáciu, musíme sa presne pridržiavať požiadaviek. Ak to nedodržíme a vymyslíme niečo navyše, automaticky dostaneme menej bodov, čo je podľa mňa úplne mimo reality.
Tak isto sa mi páči názor, ktorý mi veľa ľudí vyhovára, že deti treba nechať konať (samozrejme nejaká kontrola byť musí) a spoznávať svet. Veď väčšina vynálezov vznikla z nevedomosti, skúšania a chuti niečo nové sa naučiť alebo vymyslieť....
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Palec
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Učenie
Naozaj sa mi tento článok veľmi páči. Som rád že si si vybral aj túto tému. Ten školský systém rozoberáme s bratom odkedy sme začali chodiť na strednú.Svätá pravda čo si napísal o celom školskom systéme.A čo sa týka toho ako sa učiť, zaujímavé a dúfam, že to bude efektívne aj v mojom prípade.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vytvorte si účet



Vyhľadávanie

NAŠE PROJEKTY

Vlado
Tina

Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.

Rozumiem